بررسی پخش تصویری SPH-T20BT پایونیر

بلاخره شرکت های بزرگ کارآدیو تن به خواسته علاقه مندان کارآدیو و بازار دادند و از سیستم عامل اندروید برای هدیونیت ها استفاده کردند و پیش گام این حرکت مثل همیشه شرکت پایونیر هست.

پایونیر با عرضه محصول جدید خود با عنوانSDA-835TAB/SPH-T20BT نشان داد که هنوز روحیه ماجراجویی خودشو حتی با عوض شدن مدیران ارشد خودش حفظ کرده. این دستگاه که از دو تکه مجزا تشکیل شده و در دو بسته بندی عرضه هم شده دارای یک تبلت 8 اینچی و یک بدنه دودین با 3 جفت خروجی RCA، ورودی تصویر دوربین دنده عقب و پورت USB به همراه ورودی سنسورهای مخصوص پایونیر که در هدیونیت SPH-C10BT نیز از آن استفاده شده است می باشد. نقطه قوت این هدیونیت ترکیب آن با تبلت بوده که امکان جدا شدن از بدنه را دارد و به راحتی می تواند به عنوان یک تبلت جداگانه از آن استفاده کرد. این تبلت دارای باطری داخلی نیز می باشد و در طرفین آن ورودی های پورت USB وSD مموری وجود دارد. این تبلت و در کل این هدیونیت از سیستم عامل اندروید بهره می برد که همانطور که اشاره شد اولین هدیونیت در میان برندهای اورجینال بوده که از سیستم عامل اندروید استفاده میکند. قابلیت جدا شدن پنل و بسته بندی جدای آن شاید این تفکر را در پی داشته باشد که پایونیر میل به عرضه صفحه نمایش (تبلت) با سایز های مختلف را نیز دارد. این هدیونیت مثل سایر هدیونیت های امروزی دارای 13 باند اکولایزر و قابلیت ساپورت فرمت های FLAC،بلوتوث، میکروفن بلوتوث، پورت USB، ورودی اینترفیس و… می باشد.

این هدیونیت در فروشگاه ایران کار ادیو موجود میباشد برای مشاهده اینجا کلیک کنید

برای دیدن صفحه رسمی محصول در سایت پایونیر اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط

انتشار یافته: 2
  1. صادقي
     
     
    ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۳:۱۸

    سلام و سپاس،
    لینک به وبسایت کار نمیکنه!!
    وضوح تصویر رو هم بفرمایید، لطفاً.
    به لحاظ کیفیت پخش صدا در چه سطحی نسبت به بالاترین رده موجود در ایران قرار میگیره؟!
    با تجدید سپاس

    1. پایونیر از رزولوشن تصویر اطلاعاتی در وبسایت و تیز ها نگذاشته و فقط از پشتیبانی Full Hd نام برده. بنظر میاد حداقل از رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ بهره مند باشه. لینک محصول نیز تصحیح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.