پادکست ایران کارآدیو

همانطور که میدانید مجموعه ایران کارآدیو با 25 سال سابقه فعالیت در حوزه سیستم های صوتی خودرو، یکی از پیشگامان حوزه تولید محتوا در این زمینه است. محتواهای نظیر ویدیوهای بررسی محصولات و آنالیز سیستم های صوتی نصب شده تنها بخشی از فعالیت های این مرکز است.

به تازگی از این پس تولید پادکست (ویدیو کست) نیز به حوزه فعالیت های این مجموعه اضافه شده است. پادکست مورد نظر تحت عنوان “ایران کارآدیو” به میزبانی مدیر فروشگاه، آقای افشین مقدم به صورت هفتگی عرضه خواهد شد.

این پادکست که فرمت کلی آن به صورت ویدیو کست خواهد بود دارای سرفصل های نظیر گفتگو با بزرگان حوزه کارآدیو، شرح اخبار، شرح محصولات و سیاست های کلی بازار سیستم های صوتی خودرو خواهد بود. هدف از تولید این پادکست انتشار مطالبی است که تا به حال در مورد آنها صحبت نشده و یا کمتر صحبت شده است. مطالبی که مطیننا برای عزیزان علاقه مند شنیدنی و جذاب خواهد بود.

همانطور که مطرح شد این پادکست ها به صورت هفتگی در روزهای پنج شنبه در پلتفرم های نظیر آپارات، یوتیوب و کست باکس عرضه میشود. طول مدت هرکدام از این قسمت ها نیز احتمالا 20 الی 30 دقیقه بوده و تمامی تلاش ما بر تولید یک محتوای باکیفیت و آموزنده خواهد بود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.