سال 2013پایونیر با عرضه 19 مدل دستگاهای پخش (فقط صوتی)پرکارترین سال از سال 1976 که شروع تولید محصولات کار آدیو بوده راتا بحال داشته است.

این شرکت با عرضه 19 مدل که با طیف وسیعی از تفاوتها وقابلیتها را شامل میشوند سعی کرده تا بتواند تما سلیقه ها را پوشش بدهد.

3 مدل از ازاین محصولات ازکاتالوگ سال قبل کوچ کرده اندسه محصولی که یکی از آنها DEH-80PRS بعد از حدود 10 ماه که از معرفی آن میگذرد هنوز وارد بازار ایران نشده است.

در لیست محصولات امسال به دو پخش محبوب سریPRS یعنی DEX-P99RS وDEH-80RSدر ابتدای کاتالوگ برخورد میکنیم که علارغم محبوبیت بسیار بعلت قیمت بالای آنها کم فروش ترین هستند.

یکی از این سه مدل سابقه دار DEH-9450UB می باشد که درسری معمولی تنها دستگاه با پنل موترولایز محسوب می شود.این دستگاه انحصارا برای قسمتی از آسیا تولید میشود، وهیچ بعید نیست که سرنوشتی همانند DEH-P7150UB داشته باشدودر کاتالوگهای سالهای آینده (2020و…)نیز شاهد آن باشیم،ولی قضیه محصولات پایونیر به این ناامید کنندگی ها هم نیست ، پایونیر با نوع آوری هایی که در قسمت بلوتوث دستگاها انجام داده باز هم گوش کردن موزیک را آسانتر ولذت بخش تربرای کسانی که اهل بلوتوث بازیند کرده است ،ارایه دو پروتکل AVRCP وA2DP در دستگاهها یجدید باعث می شود تا شما بتوانید فرمانهای صوتی را توسط گوشی به دستگهها منتقل کنیدوبا سیستم SSPبدون نیاز به پین کد می توانید گوشی خود را به پخشتان وصل کنید،6 مدل DEH-X9550BT-DEH-X8550BT DEH-X6550BT DEH-4550BT MVH-3550BT FH-X755BT مدلهای بلوتوث دار امسال میباشند

نرم آفزار MIXTRAX امسال بروی شش مدل نصب شده است وکه این مدلها با قرار گرفتن حرف ایکس قبل از شماره مدل دستگاهها مشخص میباشد مثل DEH-X9550BT ،البته با پیگری که پایونیر در توسعه این نرم افزار به خرج میدهد در آینده شاهد پیشرتفت وکامل تر شدن آن خواهیم وبرنامه هایی که پایونیر در itunes قرار داده ااستفاده ازاین نرم افزار میتواند بسیار لذت بخش باشد.

امسال بعد از سه سال دو مدل دبل دین هم عرضه شده FH-X755BT وFH-X555UI که شاید مورد توجه داردگان اتومبیلهای جدید واقع شود،ولی در واقع اگر کسی اتومبیلی دارد که قابلیت نصب پخش دو دین دارد اصلح آن است که از دستگاهای DVD استفاده کند تا دستگاه صوتی شاید یکی از نکات مثبت محصولات امسال اضافه شدن امکان ساپورت وپشتیبانی از گوشی های هوشمند مجهز به سیستم اندروید می باشد.وبلاخره پایونیر به این سیستم عامل روی خوش نشان داد وپخشهای امسال را باآن همراه کرده است،هرچند این پشتیبانی به کاملی پشتیبانی محصولات اپل نیست ولی میتواند نوید بخش آینده خوبی در این زمینه باشد.

یکی از نکات جالب که از حدود 2 سال پیش بطور جدی شرکت پایونیر آنهم به تقاضای ایران انجام داده وپیگری کرده قرار دادن رادیو موج کوتاه بروی دستگاه می باشد که امسال 6 مدل از دستگاه به موج کوتاه SW1 وSW2 مجهز می باشد که این خبر خوبی برای رادیو دوستان می باشد.

از نکات فنی جالب توجه اینکه از مدل DEH-7550SD به پایین تمام دستگاهها ولتاژخروجی RCA آنها 2 ولت شده است (در هنگام تنظیم آمپلی فایر توچه داشته باشیدونکته آخر اینکه همه مدلها به غیز از سری رفرنس دارای اکولایزر گرافیکی 5 باند می باشند.

 

انتشار یافته: 9
  1. یاسر
     
     
    ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۳:۱۳

    سلام میخواستم بدونم کدوم کفی به پنل ۱۶۵۰ میخوره

  2. سعید
     
     
    ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۸:۳۷

    سلام وقتتون بخیر
    ظبط من۷۷۵۰هستش بعضی از اهنگها رو نصفه پخش میکنه.ینی موزیک درحال پخش هست یهو میره ترک بعد رو رو اجرا میکنه.روی حالت میکس ترک هم نیست
    ممنون میشم بگید مشکل از چیه

    1. سجاد
       
       
      ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۲

      سلام دزد پنل ضبط پایونر منو دزدیده چه پنلی میخوره به مدل۳۹۰۰ لطفا راهنمای کنید

  3. Safa
     
     
    ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۷:۳۲

    با سلام متاسفانه دزد پنل ضبط ماشینمو برده ضبطم پایونیر مدل ۲۹۵۰ui بوده
    لطفا راهنمائیم کنید و بگید که دیگه کدوم مدل پنل پایونیر به ۲۹۵۰ ui میخوره

    1. نوید
       
       
      ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۹:۱۱

      سلام وقت بخیر ۴۹۵۰ هم میخوره

      1. سجاد
         
         
        ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۱

        سلام دزد پنل ضبط پایونر منو دزدیده چه پنلی میخوره به مدل۳۹۰۰ لطفا راهنمای کنید

  4. نامشخص
     
     
    ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱:۱۹

    میخواستم بدونم چه پنلی به کفی ۹۵۵۰ میخوره غیراز پنل خودش

    1. نوید نوری
       
       
      ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۹:۱۲

      سلام وقت بخیر ۹۶۵۰SD و ۹۶۵۰BT میخوره

      1. مقدم
         
         
        ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۷:۴۱

        نه متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.