خودرو سونی و ویژگی های خاص آن

غافلگیر کننده ترین بخش نمایشگاه امسال ces2020 بدون شک در غرفه سونی اتفاق افتاد جایی که سونی اولین اتومبیل خود را معرفی کرد. این کانسپت که با نام vision معرفی شد یک اتومبیل کاملا برقی می باشد و دنیایی از تکنولوژی ها ی آینده را به نمایش می گذارد. سونی در معرفی آن بیشتر از آنکه به معرفی امکانات فنی آن بپردازد به معرفی به امکاناتی پرداخت که خودش در آنها سر آمد است مانند LCD-دوربین های مخصوص و کنترلر های هوشمند و همینطور سیستم صوتی 360 درجه آن. جالب ترین نکات برای ما کار آدیویی ها گسترش پنل مولتی مدیا آن بود که سراسر بدنه و پهنه داشبورد را اشغال کرده بود، این پنل تصویری با کیفیت بسیار زیاد اسکرین، ما رو یاد لپ تاب های سری Z vaio می اندازد. این اسکرین ها علاوه بر تاچ بودن از یک موس پد هم بهره میبرد که در دسترس راننده قرار دارد.

این مولتی مدیای پانوراما تقریبا همه کار می کند از پخش موزیک گرفته تا آنالیز موقعیت دوستان در مکان های مختلف با استفاده از تکنولوزی GPS و حالت های فیزیکی راننده در هنگام رانندگی مثل سطح هوشیاری وغیره… . سونی که یکی از معدود تولید کنندگان سنسور های دوربین های حرفه ای DSLR می باشد از این مهارت خودش در دوربین های این اتومبیل نیز استفاده کرده و آنها می توانند تصاویر با کیفیت دوربین های حرفه ای  سری آلفا سونی را ثبت کنند.

نکته جالب دیگر این می باشد که سیستم صوتی آن کانسپت یک سیستم صوتی 360 درجه پیشرفته است که سونی سرمایه گذاری زیادی در تکمیل و توسعه این نوع سیستم کرده است و از این تکنولوژی برای سیستم صوتی این اتومبیل استفاده کرده تا یک صدای فراگیر 360درجه ای ارائه کند که برای عملی شدن آن از 36 بلندگو (تیوتر ومیدرنج و ساب) استفاده کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.