برنامه وب لینک در سیستم صوتی چیست ؟

همه روزه شرکت های تولید کننده هدیونیت در تلاش هستند تا دستگاه هایی را ارائه بکنند تا ارتباط آن ها با گوشی راحتر و کاراتر و مفیدتر برقرار شود. برای ارتباط بین گوشی های هوشمند با اسکرین و هدیونیت های تصویری راهکار های متفاوتی وجود دارد از جمله کارپلی و اندروید اُتو که مستلزم پردازنده قوی و گران شدن دستگاه خواهد بود.


استفاده از میرورلینک که مشکل اساسی با سیستم iOS اپل دارند و هماهنگی منظمی با خیلی از دستگاه های اندرویدی ندارند و اما جدیدترین راهکار که به ما اجازه انتقال تصویر و نرم افزار را بین گوشی های هوشمند و هدیونیت ها را می دهد سیستم وب لینک می باشد.
وب لینک در واقع یک اینترفیس و اَپ (برنامه) است که بر روی گوشی ها نصب می شود و از طریق آن شما می توانید برخی از نرم افزار های پرکاربرد مثل وِیز و یوتیوب را بر روی اسکرین دستگاه خود داشته باشید. برای اجرای این برنامه نیاز به cpu قوی همانند سیستم کارپلی و اندروید اُتو نیست و لذا این برنامه بیشتر بر روی هدیونیت های ارزانتر قرار میگیرد.


اکثر محصولات تصویری سال 2019 برندها به این برنامه مجهز هستند، همانند DDX718WBTM از برند کنوود.
برند های تولید کننده هدیونیت برای خود نرم افزار و وب لینک مخصوص را دارند که شما می توانید آن ها را دانلود و استفاده کنید، این نرم افزار ها امکان داشتن برنامه ویز را بر روی دستگاه های ارزان قیمت تر فراهم می کنند.
سوالات و نظرات خود را در زیر همین صفحه با ما در میان بگذارید.

انتشار یافته: 1
  1. سعید
     
     
    ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۴

    ممنون از اطلاعات خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.