معرفی ساب زیر صندلی پایونیر مدل TS-WX010A

این روز ها که استقبال خوبی از ساب های زیر صندلی میشه و بازار توجه ویژه ای به این محصولات پیدا کرده پایونیر جدیدترین محصولش که یک باکس زیر صندلی کلاسیک هست را معرفی کرد.

پایونیر

یک باکس که در ابعاد بسیار کوچکتر از مدل قبلی ارائه شده و با کوچکتر شدن 48% ثابت کرد که هنوز پایونیر در بازار کار ادیو حرف های زیادی برای گفتن داره.

پایونیراین باکس که با ابعاد کمتر از ارتفاع 6.8*22.5*11.5 سانت با ساب ووفر بیضی 3*6 و امپلی فایر داخلی کلاس D با 50 وات RMS و 160 وات ماکزیم،به گفته پایونیر به راحتی صدای بم مورد نیاز یک ماشین متوسط را فراهم می اورد.

ابعاد جمع و جور TS-WX010A امکان نصب داخل محفظه سرنشین اکثر وسایل نقلیه را فراهم می کند ، این امکان را فراهم می کند تا از نظر صوتی با بلندگوهای دیگر خودرو ادغام شود و به طور یکپارچه هم خروجی و هم کیفیت کلی صدا را افزایش دهد. با گزینه های نصب که شامل نصب عمودی یا افقی هستند ، TS-WX010A برای نصب در جای پای مسافر بهینه شده است ، جایی که اندازه کوچک آن توانایی اتصال به پایین داشبورد یا کنسول مرکزی را دارد.

پایونیراین محصول که پیشتر در بازار داخلی ژاپن عرضه شده بود برای نمایشگاه CES 2021 عرضه و معرفی شده است.

برای مشاهده صفحه رسمی این محصول اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.