فیلم نصب و تست صدا

تصاویر این نصب

اقلام مورد استفاده

PXE-640E-EL آمپلی پروسسور آلپاین Alpine

19,600,000 تومان

PWE-S800 ساب باکس آلپاین Alpine

19,200,000 تومان

تیگو 8 پرومکس از جمله اتومبیل هایی است که امکان تعویض هدیونیت و رادیوپخش آن میسر نیست و باید آپدیت سیستم را با همان هدیونیت فابریکی انجام داد.

در این سیستم برای اینکه امکان استفاده از هدیونیت میسر شود، از پروسسور آلپاین 640EL استفاده شده است تا هم از بلوتوث باکیفیت آن نسبت به بلوتوث فابریک استفاده شود و هم از تنظیمات حرفه ای این پردازشگر برای تنظیم و بهبود صدا.

درایورهای استیج جلو 3way می باشد که کامپوننت 3way آلپاین تایپ R2 نسل جدید جایگزین شده است و برای استیج عقب هم با توجه به اینکه فابریک به صورت 3way محل نصب دارد اما به صورت 2way نصب شده بود یعنی جای میدرنج ها و درایورهای 3 اینچی آن خالی بود.

در استیج عقب هم همانند استیج جلو از کامپوننت 3way آلپاین مدل R2-S653 استفاده شده است. این دو کامپوننت توسط آمپلی فایر همین لاین محصولات آلپاین یعنی R2-AF60 که یک آمپلی 4 کانال 100 واتی است، تغذیه میشوند. آمپلی فایر و پروسسور بخاطر ابعاد مناسب آن ها کنار هم در زیر صندلی راننده قرار گرفته اند.

برای تکمیل صدای بم این مجموعه از باکس اکتیو زیر صندلی آلپاین مدل PWE-S800 استفاده شده است. به لطف کلاس D بودن این آمپلی و همچنین ساب باکس اکتیو این مجموعه با باتری فابریک راه اندازی شده است و همه لوازم به صورت استاندارد و بدون تخریب و برش اضافی نصب شده اند.

صدا را هم میتوانید داخل فیلم گوش کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.