فیلم نصب و تست صدا

تصاویر این نصب

روی این مزدا 3 جدید آخرین و بهترین لاین محصولات آلپاین یعنی سری استتوس را نصب کردیم. درواقع لاین استتوس یک لاین های اند از آلپاین محسوب میشود. لاین های رزولوشن با کیفیت ساخت و مونتاژ بسیار بالا. هدیونیت که امکان تعویض آن میسر است، با هدیونیت 11 اینچی آلپاین که یک هدیونیت با مشخصات بسیار بالا می باشد، تعویض شده است. وجود کیفیت بالای های رزولوشن و بلوتوث ورژن 5 با پروتکل LDAC که امکان های رز وایرلس را فراهم میکند و یکی از مشخصات این هدیونیت جذاب آلپاین می باشد.

سایز بلندگوهای داخل در جلو و عقب هر دو سایز بیضی کوچک و 5*7 می باشند که با کمک تبدیل های چوبی به راحتی بر روی آن ها کامپوننت آلپاین سری HDZ-653S برای جلو در نظر گرفته شده است. و برای عقب هم کامپوننت HDZ-653. در استیج جلو تویتر در جای فابریک جایگذاری شده است. به همین خاطر از ورژن S آن که تویتر باریک تری دارد، استفاده کرده ایم.

ساب این مجموعه هم از سری استتوس و تنها ساب این لاین می باشد. ساب HDZ-110 که یک ساب 11 اینچی است. این ساب که جزو ساب های برتر کیفیتی در دنیای کارادیو می باشد، به همراه کامپوننت های HDZ توسط یک آمپلی 5 کانال لاین استتوس HAD-V90 درایو و راه اندازی شده است. آمپلی با اینکه قدرت و کیفیت خیلی بالایی دارد، اما ابعاد جمع و جور و کوچکی دارد که به راحتی در زیر صندلی قابل نصب خواهد بود.

برای عایق و دمپ هم از متریال ها و ورق های دمپینگ آلپاین استفاده شده است.

صدای خالص و بسیار صحیح و در عین حال خطی این سیستم، یکی از گوش نواز ترین سیستم های صوتی می باشد. وکال باز و تویتر بسیار نرم لاین استتوس واقعا مثال زدنی است.

اگر شما هم قصد تعویض یا آپدیت سیستم صوتی اتومبیل‌تان را دارید، با ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

021-66760091
021-66760092

مطالب مرتبط

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.