فیلم نصب و تست صدا

تارا یکی از اتومبیل‌های رایج در بازار ایران از لحاظ نصب و آپدیت سیستم صوتی یک اتومبیل خوش دست محسوب میشود. سایز کامپوننت جلو 13 سانتی است که محل قرارگیری آن روی داشبورد می‌باشد و بلندگوهای استیج عقب روی طاقچه و سایز 16 سانتی متری هستند. هدیونیت متاسفانه از کیفیت خوبی برخوردار نیست ولی امکان تعویض آن با کمی حوصله دور از دسترس نیست.

در این نمونه نصب از سیستم آلپاین استفاده شده است. برای استیج عقب از کامپوننت جذاب آلپاین HDZ-653 استفاده شده که صدای وکال بسیار صحیح و تمیزی را تولید و پخش میکند. سایز کامپوننت جلو 13 سانتی است که محل قرارگیری آن روی داشبورد می‌باشد و بلندگوهای استیج عقب روی طاقچه و سایز 16 سانتی متری هستند.

آمپلی فایر مجموعه یک آمپ 5 کانال از آلپاین لاین استتوس می‌باشد که هم استیج جلو، عقب و ساب را به راحتی درایو و راه اندازی میکند. از آنجایی که استتوس سایز 3 سانتی ندارد، از کامپوننت سیزده سانتی سری X استفاده شده که در نوع خود بی رقیب است. هدیونیت این اتومبیل تعویض نشده (بخاطر آلارم‌های صوتی و تلفن) ولی کنار آن از هدیونیت خاص آلپاین UTX-M06 استفاده شده است یک پلیر بسیار قوی با کیفیت های رز. با امکان ورودی صدای هدیونیت اصلی و تنظیمات کافی برای مدیریت یک سیستم خود بلوتوث LDAC و پنل رنگی کوچک که بدنه آن داخل داشبورد قرار گرفته است که هر دو پورت USB را با امکان لود 2 ترابایت را میسر میکند.

نکته جالب امکان تنظیم و هماهنگ کردن این هدیونیت با اینترفیس و کلیدهای ریموت فرمان فابریکی تارا است. برای لوازم جانبی و ارتباطات از اکسسوری و RCA های کانکشن ایتالیا استفاده شده است. استیج عقب و مکان‌های موردنیاز کاملا دمپینگ شده است و درنهایت همانطور که در فیلم اشاره شد، یک صدای بسیار باکیفیت با امکان لذت بردن و پخش هر نوع و سبک موزیکی را دارا می‌باشد. چه موزیک وکال محور و چه موزیکال‌های الکترونیکی. صدایی کاملا خطی و لذت بخش از آلپاین با نصب و ستاپ مجموعه ایران کارادیو.

اگر شما هم قصد نصب سیستم صوتی بر روی اتومبیل‌تان را دارید، قبل از خرید محصولات با ما مشاوره کنید.

اگر سوال یا نظری درباره این نصب دارید، خوشحال میشویم که مطرح کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.