پخش های صوتی جدید JVC

شرکت JVC هدیونیت های صوتی خود را آپدیت کرد و هفت مدل دستگاه جدید با طراحی های نسبتا جدید ارائه کرده است. JVC طراحی و دیزاین همیشگی خود را کنار گذاشت و با تغییرات جزئی دستگاه های جدید خود را ارائه کرده است. این هدیونیت ها در بازار آمریکا و آمریکای لاتین عرضه شده و کارهای زیادی روی آن ها انجام نشده و تقریبا همان مشخصات و فیچرهای صوتی قبلی را دارد، به غیر از تغییرات کوچک مانند بالا بردن نسخه بلوتوث یا تعداد پورت USB تغیرات چشمگیری به چشم نمی خورد. تمرکز JVC بیشتر روی رادیوی اینترنتی و رادیو های دیجیتال ماهواره ای بوده که سعی کرده به غیر از Spootify رادیوهای دیجیتال دیگر را نیز ساپورت کند.

 طراحی این هفت مدل شباهت زیادی بهم دارند. کلید وسط بزرگ به کنار ها رفته و در زیر ولوم چرخشی قرار گرفته که از نظر طراحی در محل مناسبی قرار گرفته و بدون نگاه کردن به ضبط می توان آن کلید ها را کنترل کرد. همچنین در طرف مقابل آن نیز کلید دیگری به صورت قرینه قرار دارد که زیبایی خاصی به طراحی این هدیونیت داده است.

باید منتظر بود تا ببینیم تاریخ عرضه این محصولات در بازار آسیا کی می باشد و با چه مشخصات و ویژگی هایی عرضه می شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.