معرفی پخش بدون سی دی خوان جی وی سی مدل KD-X152M
پخش صوتی KD-X152M از برند جی وی سی یک پخش رده پایین بدون سی دی خوان با ورودی USB و AUX دارای 3 باند اکولایزر خروجی RCA دو جفت فرمت های قابل پخش MP3/WMA/WAV/FLAC با پنل جدا شدنی میباشد.
فلک
یکی از فرمت های پخش موزیک است که بسیار با کیفیت تر از MP3 میباشد و با کیفیت رکورد و ضبط اصلی میباشد،این فرمت رایگان است و این دستگاه از فرمت فلک پشتیبانی میکند در ضمن این پخش بدلیل عدم پشتیبانی از سی دی طول کوتاه تری نسبت به سایر مدلها دارد و این امکان باعث شده تا نصبی سهل و آسان را در پی داشته باشد و مشکلات نبود جا جهت عبور سیم و غیره در این پخش وجود نداشته باشد. این پخش رده پایین بدلیل نداشتن بلوتوث و امکانات کمتر نسبت به سایر مدل ها بسیار مناسب کسانی می باشد که قصد خرید یک هدیونیت جهت پخش فایل های صوتی و اتصال آمپلی فایر با نهایتا 4 کانال خروجی جهت اتصال یک جفت باند و یک عدد ساب ووفر را می باشد و قصد ندارند برای سیستم خود هزینه بالایی کنند.
RCA 4
این دستگاه دارای 4 خروجی RCA میباشد که میتوان به صورت دو استیجی(جلو و عقب) و یا یک استیج به همراه ساب استفاده شود که در این صورت RCA عقب از تنظیمات پخش به خروجی ساب تغییر خواهد کرد
پشتیبانی از اندروید
با اتصال تلفن همراه توسط کابل USB میتوانید کنترل کاملی را در دست بگیرید و از پخش تلفن همراه و از تلفن همراه پخش صوتی را کنترل کنید.
اینترفیس
یکی از جذابیتهای پخشهای جدید, هماهنگ شدن آنها با کلیدهای روی فرمان میباشد. بطوریکه با فعالسازی آن شما میتوانید از کلیدهای فابریک روی فرمان برای کنترل پخش استفاده کنید. این دستگاه با داشتن ورودی اینترفیس امکان فعال کردن کلید های فابریک ریموت فرمان را به شما میدهد تا از کلید های پشت فرمان برای کنترل پخش استفاده کنید برای این کار شما نیازمند خرید و نصب اینترفیس هستید برای اطلاعات بیشتر در مورد اینترفیس اینجا کلیک کنید.
محتویات کارتن :
- دستگاه(هدیونیت)
- سوکت اصلی
- کیف پنل
- ریموت کنترل
- دفترچه راهنما
مشاهده صفحه رسمی محصول در وبسایت جی وی سی
بله این محصول دارای یک سال گارانتی البرز میباشد.
بله جدا میشود.
دو جفت خروجی ارسی دارد.
| برندهای پخش صوتی | جی وی سی |
| تعداد خروجی RCA | چهار خروجی |
| سایر مشخصات پخش های صوتی | دکلس (بدون CD) |















سلام خسته نباشید ببخشید اگه پرحرفم. دوستان من از شما خرید کردند و اعتماد کامل به شما دارم میدونم اولویت مجموعه شما اصالت و کیفیت هست، ولی خواهش میکنم لطفا مدل های اقتصادیه موجود در ایران رو هم بررسی کنید و یک برند قابل اعتماد رو موجود کنید. توی این شرایط اقتصادی با تلاش زیاد پراید151 ثبت نام کردم شنیدم اصلن ضبط نداره نمیتونم یه پخش و دوتا باند ۴ اینچی اقتصادی پیدا کنم...ممنون از استاد کارآدیوی ایران، امیدوارم به نتیجه برسم...
عرض ادب محصولات اقتصادی موجود داریم در زمینه رادیو پخش بزودی محصولات اضافه میشه می تونید با خیال راحت تهیه کنید بازم اگر مدلی مد نظرتون هست تماس بگیرید با شرایط خوب در خدمت شما هستیم